کانال تحریر (سید رضا قزوینی، روزنامه نگار و تحلیلگر عراقی مقیم ایران در حوزه عراق و جهان عرب): بنر نامزد انتخابات مجلس عراق در منطقه شیعه نشین کاظمین با حجاب و در منطقه منصور بغداد بدون حجاب!! این نامزد عضو ائتلاف صدر و حزب کمونیست است. (تاریخ انتشار روی کانال تحریر: ۲۸ فروردین)

+ شاهد کلیپ روز هم از ایران بودیم. این که این کلیپ ساختگی بود و یا واقعی رو نمی‌دونم، منتهی بازیگر نقش مامور، طبعا عملکرد و برخورد درستی نداشته.
ای کاش که جریان روحانیت و حزب اللهی هم دست به دوربین می‌شد و بدرفتارهای که باهاشون صورت می‌گیره رو ترند و در تاریخ ثبت می‌کردند.

کانال فقه و حقوق (جلیل محبی، مدیر دفتر حقوقی مرکز پژوهشهای مجلس): چند نکته حقوقی، فقهی و جرم شناختی درباره #دختران_خیابان_انقلاب
نکته اول: حقوقی تردد و حاضر شدن در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی مشمول تبصره ماده 638 قانون تعزیرات است که تا دو ماه حبس داشته و قابل تبدیل به مجازات جایگزین حبس بوده و حبس اعمل نمی گردد. لکن تشویق مردم به نداشتن حجاب مشمول بند دوم ماده 639 خواهد بود که یک تا ده سال حبس دارد و قابل تبدیل به مجازات جایگزین حبس نیست. این جرم از جرائم مشهود بوده و پلیس موظف است با جرم برخورد نماید و شکستن قانون درهمه جای دنیا مواجهه پلیس را در پی دارد و اگر در نیروی انتظامی با جرم مشهود مقابله نکند خود مرتکب جرم و تخلف شده و قابل پیگرد قانونی است.  امر پلیس اصولاً تقابل فیزیکی و توقیف فرد است و شخصی که خود را با رفتن بالای یک سکو یا مانند آن از دسترس پلیس خارج میکند، تبعات نحوه مقابله پلیس را به علت قانون شکنی پذیرفته است...

+ انصافا در تصویر زیر، شماره ۲ نامردی (از حیث رقابت و از نگاه تیم حریف) نیست؟ + ماشاالله


+ روایت فرشاد مهدی پور (صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه صبح نو) از ماجرای مامور گشت ارشاد: