به نظرم می‌رسه تعدادی از اهالی رسانه به آقای علی علیزاده شک دارن و به نظرم حضور ایشون در برنامه دیشب شبکه من و تو، به این شک دامن هم زده!

چطور می‌شه که در شرایطی که علی علیزاده داره محکم‌ترین استدلال‌ها رو برای دفاع از ایران مطرح می‌کنه، به شبکه من و تو می‌ره؟ آیا مسئولین شبکه نمی‌دونستن که علی علیزاده چه موضوعاتی رو در برنامه اتاق خبر مطرح خواهد کرد؟


فعالیت همزمان دو خارج نشین، یعنی علی علیزاده و مسیح علینژاد در مورد مسائل ایران و خط دهی به دو جریان انقلابی و ضدانقلابی، به نظرم قابل تامله.


بعدا نوشت: ان شاء الله از این به بعد ابزار موافق و مخالف بودن با مطلب حذف می‌شه، شاید سوال پیش بیاد که چرا حذف می‌شه؟ سوال درستی هم هست، از این بابت که این احتمال همواره وجود داره که به مطلب، "بعدا نوشت" اضافه بشه و یا بخشی از مطلب ویرایش بشه، اتفاقی که برای این مطلب هم افتاد، لذا رایِ رای دهنده به مطلب اولیه، خود به خود به مطلب جدید هم تعلق می‌گیره که این خوب نیست به نظرم. (از رای دهنده گرامی که رای منفی هم دادن، به خاطر اینکه بعد از رای دادن ایشون، این قضیه رو مطرح کردم، عذرخواهی می کنم، البته این تصمیم رو از قبل داشتم، اما متاسفانه در اینجا غفلت کردم و از همون ابتدای کار، ابزار رای دهی رو غیرفعال نکردم)
ناگفته نماند که بنا به نوع مطلب، امکان استفاده از ابزار رای دادن به مطلب وجود داره،‌ مثلا برای یک نظرسنجی که دو گزینه داره.