آقای صفایی نژاد پویشی را ایجاد کردند برای درخواست از مجموعه بیان برای توسعه خدمات وبلاگ که با دعوت نویسنده فیشنگار وارد این پویش میشوم و درخواست های زیر را مطرح می کنم:

۱. امکان پاسخ دادن به نظرات توسط مخاطبان وبلاگ اضافه شود.

۲. رفع مشکل نظر دادن در وبلاگ های که دامنه اختصاصی دارند (برای نظر دادن باید مجددا وارد بیان شد که جدا از اتلاف حجم و زمان، احتمالا باعث کاهش مشارکت در نظردهی می شود)

۳. رفع مشکل لینک دهی به متن نظر (ابزار دادن لینک به بخشی از نظر وجود دارد ، اما کار نمی کند)

۴. امکان تهیه نسخه پشتیبان از مطالب وبلاگ فراهم گردد.

۵. مرکز مدیریت، رسیبپانسیو شود.

۶. تمام قالب های بیان در دو نوع ریسپانسیو و غیرریسپانسیو ارائه شوند.

۷. ابزار ایجاد نظرسنجی اضافه شود.

۸. قابلیت پیوست مطالب مرتبط بر اساس برچسب ها و انتخاب توسط نویسنده اضافه شود.

۹. ابزار اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها اضافه شود.

۱۰. قابلیت ذخیره سازی خودکار مطلب در زمان نگارش مطلب اضافه شود.

اما بحث دعوت:

کلمه دعوت در واقع زمانی به کار می رود که میزبان به دنبال ایجاد حال خوب برای مهمان است. اما در وبلاگ دعوت یعنی درگیر کردن دیگران در چالش ایجاد شده، بنابراین با این رویه جا افتاده در وبلاگ زیاد موافق نیستم و تمایل چندانی به دعوت کردن از دیگران ندارم. در عین حال دعوت شدن نشان دهنده جایگاه فرد دعوت شده در نگاه فرد دعوت کننده است که در نوع خودش حس خیلی خوبی منتقل می کند. بنابراین به صورت ترکیبی کار می کنم و ضمن دعوت از دنبال شونده ها، طبق قانون پویش از ۵ نفر از عزیزان، دعوتی می کنم مختارگونه، یعنی در صورت تمایل میتوانند در این پویش شرکت کنند:

برادر حامد :)، برادر ن. .ا، برادر محمد قاضی، برادر آقای سین، برادر میم صاد

+ برای شرکت در پویش لازم نیست که حتما درخواست های متفاوتی داشته باشیم و در صورت مشابه بودن درخواست ها، قید شرکت در پویش را بزنیم، در اینجا آنچه مهم است، تعداد درخواست ها است حتی اگر مشابه یکدیگر باشند.

احتمال به روز رسانی و افزایش درخواست ها وجود دارد...