این طرف آب که حضور فیزیکی دارم که بعضیا می‌دونن، شما هم خوبه بدونید که گوشیم معمولا یا در حالت سکوته، یا خاموش! البته در اصل خاموشه، منتهی چون بعضی از اوقات لازمش دارم، شارژش می‌کنم تا کار کنه و تا زمانی که دوباره خاموش بشه، معمولا در حالت سکوت قرار داره! البته این به این معنی نیست که در دسترس نیستم، از طریق پیام رسان‌های بله، ایتا، گپ، سروش، تلگرام و شاید بشه گفت آی گپ، در دسترسم.
حالا فکرش رو بکنید که در زمانی که گوشیم در بین دو خاموشی قرار داره و در حالت سکوته، به صورت اتفاقی و غیراتفاقی و گذرا، گوشیم رو می‌بینم و متوجه می‌شم که یکی داره زنگ می‌زنه، انصافا این افرادی که متوجه تماسشون می‌شم اگه قوم برگزیده نیستن، پس چی هستن؟
بحث خوش شناسی شد، یک خاطره هم از دوران دبیرستان تعریف کنم، فکر کنم سال اول دبیرستان بودم و بالاترین معدل رو بین بچه‌ها داشتم (یا بین اول دبیرستانی‌ها یا در کل دبیرستان، دقیق خاطرم نیست)، از قضا مدرسه هم می‌خواسته به بالاترین معدل، یکی از انواع سکه (احتمالا ربع) رو بده، خب تا الان فکر می‌کنید که سکه رو من گرفتم اما اشتباه می‌کنید، حقیقت ماجرا اینه که یک نفر دیگه هم معدلش مثل بنده شده بود و در نتیجه در یک قرعه کشی، سکه افتاد به اون 😂 (معدل، ۲۰ نبود)
🌸 عید قربان مبارک باد