تصاویری که افراد برای حساب کاربری شخصی خودشون در فضای مجازی استفاده میکنن، بدون استثنا، همگی در حال انتقال پیام هستن، پیام هم لزوما به معنی پیام مفهوممی نیست، میتونه بیانگر نوع حرفه، وضعیت احساسی فرد در حال حاضر، گرایشات سیاسی و ... باشه. حتی تک رنگ هم در حال انتقال پیامه، حتی عکس نگذاشتن هم تو دلش میتونه پیام های داشته باشه.
بنا به دلایلی، نگاهم این بود که تنها از رنگ سفید و بنا به شرایط از رنگ سیاه استفاده کنم، اما چندوقتیه که تصویر زیر شایستگی قرار گرفتن به عنوان عکس حساب کاربریم رو پیدا کرده، عکسی که مربوط به دومای سوریه هستش و به نظرم با حقیر سنخیت بالایی داره.


+ همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در پشت صندلی، چند بچه حضور دارند، گزارش‌های میدانی که از آنجا به دست بنده رسیده، حاکی از این است که یکی از بچه‌ها برای اینکه عکسی از او گرفته شود، بارها از افراد اجرایی پشت صحنه درخواستی کرده است اما آنها در واکنش به درخواست این بچه، سنگ پراکنی کردند و یک صدا گفتند:" #خودت_بمال، #خودت_بمال، #خودت_بمال"

+ چندین ساله که خودمون داریم خودمون رو میمالیم، این سه سال هم روش! (البته ان شاء الله که مجددا این غرب گرایان در انتخابات بعدی رای نیارند چرا که تا سه سال دیگه، دیگه دستی باقی نمیمونه که بتونیم باز خودمون بمالیم!)

+ کشور در شرایط جنگ اقتصادی به سر میبره و دولت میدان دار اصلی این جنگه، اما نه وزیر اقتصاد داره و نه وزیر کار و نه حتی سخنگو!