الف.
اگه تو اینستاگرام حضور دارید و صفحات بعضی از افراد مطرح انقلابی رو دنبال می کنید، احتمالا متوجه شدید که بن انقلابیا بحث نفوذی و با غیرنفوذی بودن علیزاده مطرح هستش. در این بحث عده ای از انقلابیا معتقدند که علی علیزاده دنبال اینه که به تدریج باعث تغییر رفتار جریان انقلابی در کشور بشه.

ب.
امروز بعد از اینکه موضع دادستان کشور در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی رو دیدم که میگن حضور زنان در ورزشگاه آزادی هیچ توجیه شرعی نداره، همچین تفکری به ذهنم خطور کرد که آقای منتظری نباید این حرف رو می زد و کار درستی نکرده، اما بعدش برام این سوال شد که نکنه این تصورم نسبت به موضع آقای منتظری، به معنی تغییر رفتار بنده باشه؟

آیا این نگاه که در شرایط فعلی، حضور زنان در ورزشگاه هم یک حرکت انحرافیه تا موضوعات اصلی دیده نشن و هم یک حرکت برای به هم ریختن تمرکز جریان رسانه ای انقلاب هست، دلیلی برای نادیده گرفتن حضور زنان در ورزشگاه میشه؟ در واقع آیا خود همین نادیده گرفتن، نشان دهنده تغییر رفتاره؟

+ قسمت "الف" ربط مستقیمی به قسمت "ب" نداره، یعنی تغییر رفتار اشاره شده در قسمت "ب" لزوما به خاطر علیزاده نیست اما خب در رسوندن منظور قسمت دوم، به نظرم کمک می کنه.
+ در مورد رفتن زنان به ورزشگاه آزادی هم حرف خاصی ندارم که در جایگاه مخالف و یا موافق باشم، منتهی تمایلم به عدم حضوره، در عین حال بحث در اینجا صرفا بحث تغییر رفتاره و نه اینکه آیا رفتن زنان به ورزشگاه آزادی کار درستیه یا نه.
+ برای سوالات بالا در حال حاضر پاسخی ندارم!