در همین حین که صفحه اینستاگرام دورآباد رو فعال نگهداشتم صفحه اینستاگرام شخصی خودم رو هم راه انداختم. شاید دلیلش این بوده که بعضی مسائل رو به خاطر رویکرد صفحه دورآباد نمیتوستم اونجا قرار بدم!
نمیدونم با این صفحه جدید تا کجا پیش میرم و چقدر عمر میکنه، اما سوالی که الان برای خودم پیش اومده اینه که ثمره این کارها و از این شاخه و به اون شاخه پریدن ها چیه؟ تو قالب قبلی و یا به عبارتی فعلی به کجا رسیدم که میخوام تو قالب جدید برسم؟!
میخوام تولید کننده باشم یا مصرف کننده یا صرفا به عنوان وسیله ارتباطی استفاده کنم؟ اصلا اینکه بقیه بدونن من الان دارم چی کار می کنم چه اهمیتی داره؟ یا اینکه الان در کجا قرار دارم چه اطلاعات ارزشمندی میخواد در اختیار مخاطب قرار بده که اگه در دسترس مخاطب قرار نگیره، مخاطب رنجیده خاطر میشه؟

این پست رو فی البداهه نوشتم ... اما انصافا تلنگری خوبی بری خودم بود!

وبلاگ نویسی: عبارت است از یک راه برای خلوت کردن ... به این خلوتها نیاز داریم ... با خودمون خلوت کنیم، خلوت به مقدار لازم به همه اقشار توصیه میشود