مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
"در دیداری که با جوانان آرمان مدیا یا همان سازندگان مستند آلبرتا داشتم آن‌ها در خصوص مشکلاتشان با من حرف زدند که یکی از مباحث مطرح شده توسط ان‌ها شکایت وزارت بهداشت از این گروه مستندساز بود. به گفته آن‌ها در مستندی که در آن برخی مشکلات جامعه پزشکی مطرح شده بود وزارت بهداشت از این گروه شکایت کرده است که در دادگاه بدوی و تجدید نظر این گروه تبرئه شده بودند، ولی پس از آن وزارت بهداشت پرونده را به دادگاه کارکنان دولت فرستاده بود که در نتیجه محکومیت آن‌ها را به دنبال داشته است. براساس رای دادگاه کارکنان دولت گروه آرمان مدیا به ۷۰ ضربه شلاق و یک سال حبس محکوم شده است که آن‌ها از من درخواست کمک کردند. با این وجود من به آن‌ها گفتم بهتر بود که پیش از هر اقدامی با وزارت بهداشت هماهنگی به عمل می‌آوردید در هر حال این مستند موجب ناراحتی جامعه پزشکی شده است اگر چه واقعیت هایی را نیز مطرح کرده اید."
منبع: دانشجو
بعدا نوشت:
+ جا داره یادی کنیم از مطلب جناب مرادی
+ در متن سخنرانی جناب میرسلیم، موضوعات دیگری هم مطرح شده که خواندنش رو به شما توصیه میکنم